Missie, Visie & Strategie

Alle DITB services berusten op de drijfveer van 'Do'; "Doe het goed, of doe het niet".

Missie

Het hoofddoel van alle initiatieven van Do in the Brandingis om de belanghebbenden te voorzien van vakkundig advies en expertise op het gebied van Brand Management, Public Relations, Marketing en/of Communicatie. Wij bieden onze diensten graag op maat gemaakt voor elke opdrachtgever en speciaal toegespitst op de organisatie, het betreffende product en/of dienst(en), met als doel awareness, merkbekendheid en/of sales te bewerkstelligen voor zowel non-commerciële als commerciële doeleinden.

Visie

In een wereld waarin globalisatie en internationalisatie, de keuze voor de consument oneindig maakt, geloven wij in differentiatie “dichtbij huis”. Een algemene aanpak spreekt niemand aan. Het beste advies is dus zoek het dichtbij en differentieer je van al het andere aanbod.

Be different. Be you!

Elke dag proberen wij de belofte in onze missie waar te maken door ons te focussen op de “persoonlijkheid” en het merk achter het bedrijf en de bijbehorende doelgroep daarmee aan te spreken. Dit bekrachtigen wij allereerst door deze visie en het Unique Selling Point van onze opdrachtgevers te (h)erkennen en vorm te geven. En dit vervolgens door te vertalen in de algehele communicatie van het bedrijf, aan de hand van een overzichtelijk plan van aanpak in de vorm van het ontwikkelen van toepasselijke en kwalitatieve campagnes.

Strategie

Door zoveel mogelijk marketinginitiatieven voor opdrachtgevers te ontwikkelen en vorm te geven, bouwen wij een breed georiënteerde expertise op, waardoor wij ons kunnen specialiseren in wat wij het beste doen: je bedrijf differentiëren van alle anderen!

Wij ontwikkelen graag de strategie die bij uw bedrijf past en werken deze uit tot een gericht plan van aanpak. Daarnaast ontwikkelen we (wanneer gewenst) bijbehorende marketing campagnes en geven we deze op basis van de algehele (Brand Management) strategie, met veel enthousiasme voor u vorm, zodat een succesvolle implementatie van de theorie gegarandeerd is. Ten slotte, benchmarken wij met behulp van onze optimalisatieanalyses nog graag de behaalde resultaten, om deze te kunnen afwegen en vergelijken met de van tevoren gestelde KPI’s. Hiermee verzorgen wij graag de algehele marketing voor uw organisatie. Wij maken het graag simpel en overzichtelijk en “ontzorgen” u daarmee van (potentiële) kopzorgen!